יום שני, 16 ביוני 2014

ממתי תל אביב הפכה לבירת הקריוקי הישראלית?

הקריוקי בשנים האחרונות הפך להיות הטרנד בתל אביב, הרבה מועדוני קריוקי, לופטים ומסיבות שבהם יש קריוקי מושכים אליהם הרבה בליינים, האם תל אביב אכן הפכה להיות בירת הקריוקי?

הבילוי החם בתל אביב
קריוקי הפך להיות טרנד מיוחד עבור הרבה ישראלים שברגע שגילו אותו, החלו גם מועדוני לילה, ואפילו מסעדות ופאבים להשתמש בטרנד החדש הזה. אין מסיבה רווקות משחקים היום אם היא פרטית או ציבורית, ערבי גיבוש לעובדים, ימי הולדת ומסיבות משפחתיות ללא קריוקי. השירה , מחברת בין כולם וכל אחד אוהב להרגיש כוכב והכי חופשי בין חברים ומכרים. בשונה ממסיבת קריוקי עבור ילדים, במועדוני קריוקי המיועדים למבוגרים, ניתן למצוא בילוי, שתיית אלכוהול שרק מלהיבה את האווירה. בתל אביב, ניתן למצוא עשרות מועדונים של קריוקי שמציעים בילוי מדליק.  בילוי מסוג קריוקי הוא משחרר הרבה לחצים ומעלה להרבה אנשים את הביטחון העצמי.



מערבי שירה בציבור לקריוקי תוסס

פעם, ערבי שירה בציבור היו פופולריים בקיבוצים ואף בערים שונות בארץ. היום, ערבי השירה האלה הוחלפו בקריוקי. הישראלים אמצו בזרועות פתוחות את הקריוקי כי הרבה יותר נוח לשיר ללא שירונים, עם מסך גדול וברור ששם יש את מילות השירים האהובים עליהם ומערכת הגברה שבה ניתן לשמוע את המוסיקה ואת כל מי ששר להנאתו. הקריוקי הגיע מיפן וכבש בסערה את תל אביב ואת שאר חלקי הארץ. אין צורך להפעיל זמר ולשלם לו על כך, על מנת שיארגן וינחה את כל הערב, או שינגן על פסנתר או גיטרה. היום בעלי האירועים השונים המעוניינים הערב קריוקי, יכולים להביא את הציוד הדרוש ואת מפעיל הקריוקי.
לעוד קצת מידע על קריוקי בויקיפדיה

מכונות קריוקי גם בבתים הפרטיים בתל אביב


הישראלים אוהבים לחגוג, ולכן להרבה מהם יש ציוד של קריוקי שהוא מכונה מיוחדת עם מסך שבהו ישנם מילות השירים וכן ציוד הגברה שיעשה את העבודה למסיבה קטנה של כמה חבר'ה המעוניינים להעביר ערב קריוקי.. אין צורך במסיבות מסוג זה, להשכיר אדם המתמחה בקריוקי עם ציוד משוכלל שיעלה כסף מיותר. גם באירועים גדולים יותר כמו בר מצווה ואפילו חתונות , הרבה תקליטנים מבצעים איזה שהיא אתנחתא בין הריקודים עם שירה בסגנון קריוקי.  היתרונות הגדולים בערבי קריוקי שהוא מתאים לכל שכבות הגילאים וכולם נהנים מערב צוותא של שירה  -  המצאה חשובה שהגיע אלינו היישר מיפן..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה